2013. október 30., szerda

Jenna

-Nem.
-De miért?
-Nem is tudom Kate, fogalmam sincs miért nincs kedvem beállítani az expasim bulijába. – forgattam meg a szemeimet miközben tovább firkáltam a rózsaszín jegyzettömbre.
-Ez nem kifejezetten az ő bulija. Csak az ő neve alatt fut, mert különben fele annyian se jelennének meg. Figyelj J, nem maradhatsz ki mindenből csak azért mert Cole is ott van. Mert ő konkrétan mindenhol ott van. És akkor mi maradna neked? A diáktanács meg a suli újság. Szedd össze magad végre, tudom, hogy összetörték a pici szíved meg minden, de…
- Nem törte össze a pici szívemet, de valahogy nem igazán vagyok oda érte, hogy hónapokon keresztül csalt a hátam mögött úgy, hogy mindenki tudott róla rajtam kívül. Még te is!
-Hé, én azt hittem csak egyszeri alkalom volt!
-És az nem elég?!- dobtam félre felháborodottan a tollam.  –Jó,rendben. Menjünk, már csak azért is, hogy az a seggfej ne higgye, hogy bárhonnan elűzhet. De akkor kell egy randi. De mostanra már mindenki ott van, aki szóba jöhetne… - szemöldök ráncolva pörgettem végig a telefonom névjegyzékét, majd egy elgondolkodó hümmögéssel álltam meg az egyik névnél.  A zenélő délutánról. Ezer százalék, hogy semmi köze Cole bulijához és közben esetleg még hasznomra is válhatna, ha rá tudom venni, hogy dobjon össze valamit a szurkolócsapatnak. Gyors sms-t írtam neki a buli helyszínéről és, hogy várom. Még egy kacsintós fejet is hozzácsaptam, ha erre nem reagál, akkor kőből van a srác.
Telefonomat az ágyra dobva léptem a hatalmas gardróbom elé, majd Kate-re vigyorodva kapcsoltam fel a lámpát aki izgatottan tapsikolva lépett mellém és kezdett el máris hadarni, hogy mit kéne felvennem.

Nagyot sóhajtva állítottam le a kocsi motorját a fák mellett, majd a slusszkulcsot a farzsebembe csúsztatva Kate-tel az oldalamon indultam el a dübörgő zene irányába. Mindig is utáltam az ilyen szabadtéri bulikat.  Az erdő tele van szúnyogokkal, rókákkal és még ki tudja mivel. Mindenki a fákat és bokrokat használja mosdó gyanánt, ugyanakkor nem ritkán lehet összefutni smároló párocskákkal sem. Csak akkor élvezhető az egész, ha istentelenül leiszod magad vagy be vagy tépve. Ahogy kiléptünk a fák takarásából, hunyorítanom kellett, mert elvakított a kocsi fényszórója. A következő pillanatban már csak azt hallottam, ahogy Kate rémülten felsikít és arrébb ugrik mert valaki odahányt a lába elé. Micsoda köszöntés. Fékre rángattam teljesen kiakadt barátnőmet, aki felháborodottan nyávogott a Jimmy Cho cipőjéről, majd felkaptam két piros poharat az egyik kocsi platójáról és beleszagoltam. Undorodva húztam el a számat, majd nem gondolva át még egyszer az egészet legurítottam.

-Ew Jenna, óvatosan nem akarod, hogy… - szemforgatva kaptam ki Kate kezéből a poharat, hogy az ő adagját is eltüntessem. 
A következő amire emlékszem, hogy vadul táncolok az egyik kocsi tetején és, hogy tequilával itatom az alattam őrjöngő barmokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése